Στον αέρα βρίσκεται η νέα end-to-end, omnichannel επικοινωνία που σχεδίασε η Admine για το αμερικάνικο brand GUM της Innovis, που εξειδικεύεται στη φροντίδα των ούλων.
Με βασικό insight ότι όση προσοχή και φροντίδα δίνουμε στα δόντια μας, τόσο αγνοούμε τη σημασία των ούλων μας, η GUM αναλαμβάνει να εκπαιδεύσει το κοινό για όλα όσα δεν γνωρίζει.
Τι θα έλεγε το στόμα σου αν είχε στόμα να μιλήσει; Τρία 3D στόματα ζωντάνεψαν και έγιναν πρωταγωνιστές της επικοινωνίας που με χιουμοριστικό, καυστικό τρόπο μίλησαν για όλα τα λάθη που λίγο-πολύ όλοι κάνουμε, αμελώντας τα ούλα μας.
Η επικοινωνία προωθεί την ενήλικη οδοντόβουρτσα με μπαταρίες GUM Activital Sonic και την παιδική GUM LIGHT-UP σε ένα ολοκληρωμένο consumer journey σε Facebook, Instagram, Glomex, YouTube και καταλήγει σε ειδικές ενέργειες στα φαρμακεία.
H καμπάνια ήδη καταγράφει εξαιρετικά αποτελέσματα με view rate 58.8% στο YouTube και 10% CTR στο Glomex.
Η 3D παραγωγή έγινε σε συνεργασία της Admine με την DVS.
πηγή: advertising.gr