Marketing

Interactive Native Advertorial της Nissan από την EngageYa

Η EngageYa δημιούργησε και υλοποίησε ένα Interactive Native Advertorial για λογαριασμό της Νικ. Ι. Θεοχαράκης.

 

To tool της EngageYa, που ενεργοποιείται μέσω native ads καμπάνιας στο δίκτυο των συνεργαζόμενων εκδοτών, οδηγεί τον αναγνώστη σε εσωτερική σελίδα του publisher και περιλαμβάνει tailor made Interactive Quiz, όπου οι αναγνώστες ενημερώνονται και γίνονται engaged με το brand NISSAN, ενώ μπορούν να επιλέγουν σε real time χρόνο τις επιλογές τους και να βλέπουν τα ποσοστά τους, σε σχέση με άλλους. Η όλη ενέργεια είναι open για share στο Facebook και στο Twitter, ενώ υπάρχουν και links προς το site της NISSAN.

 

Tο Interactive Native Advertorial της NISSAN, που σκιαγραφεί τις διαφορετικές προσωπικότητες χρηστών-οδηγών, βάσει των διαφορετικών τους επιλογών για καλοκαιρινές αποδράσεις, που ολοκληρώθηκε πρόσφατα, είχε θεαματικά αποτελέσματα παρουσιάζοντας ένα Completion rate: 89,5%

 

πηγή: advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version