Στον «αέρα» βρίσκεται η πρώτη καμπάνια της Κάμπος Χίου για τους NFC χυμούς, 7 χρόνια μετά το λανσάρισμά τους, το 2013.
Η καμπάνια θα προβληθεί στην τηλεόραση σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ θα πραγματοποιηθούν παράλληλες εκδηλώσεις – δημοσιεύσεις σε θερινούς κινηματογράφους, κλαδικά έντυπα, δελτία τύπου και social media. Παράλληλα, θα ενημερωθούν οι καταναλωτές για το νέο λανσάρισμα «7 Μήλα», που έχει ήδη τοποθετηθεί στη συντριπτική πλειοψηφία των σούπερ μάρκετ.
H βασική ιδέα του σεναρίου των TVCs που γυρίστηκαν πριν από μία εβδομάδα σε διάφορα σημεία της Χίου, είναι ότι εφόσον δεν μπορεί κάποιος να κρατήσει 12 πορτοκάλια ή 26 μανταρίνια στην αγκαλιά του, καλύτερα να απολαύσει έναν υπέροχο Χυμό Κάμπο Χίου που είναι ακριβώς αυτό: χυμός από 12 ή 26 στυμμένα φρούτα. Το TVC «12 Πορτοκάλια» έχει 4 δράσεις ενώ το TVC «26 Μανταρίνια» έχει αντίστοιχα 3 δράσεις. Υπάρχει και μια ακόμη δράση για τα «12 Πορτοκάλια» η οποία λέγεται «Erotas» και αναμένεται σύντομα στον «αέρα».
πηγή: advertising.gr