Με τη ζήτηση για άμεσα μηνύματα να αυξάνεται παγκοσμίως, η καινούργια λειτουργία δημιουργίας GIF είναι μια ταιριαστή προσθήκη σε αυτήν των Ομαδικών Βιντεοκλήσεων για έως 20 συμμετέχοντες και των ομαδικών συνομιλιών για έως 250 συμμετέχοντες. Η νέα λειτουργία δημιουργίας GIF λανσαρίστηκε αρχικά στο iOS, με τις συσκευές Android να ακολουθούν τις επόμενες εβδομάδες.
Λένε συχνά ότι είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς το ύφος του συνομιλητή από ένα γραπτό μήνυμα. Τα emojis βοηθούν κάποιες φορές, αλλά έχουν κι αυτά τα όριά τους. Η νέα, εξατομικευμένη λειτουργία του Viber για δημιουργία GIF, μαζί με τη λειτουργία προσωπικών αυτοκόλλητων που ήδη υπάρχει στην εφαρμογή, έχουν σκοπό να αλλάξουν αυτήν την κατάσταση, μετατρέποντας την επικοινωνία μέσω γραπτών μηνυμάτων σε όσο πιο σαφή και εύκολη έγινε ποτέ.
Σε οποιαδήποτε συνομιλία, οι χρήστες του Viber μπορούν να τραβήξουν ένα σύντομο βίντεο με τη νέα λειτουργία κάμερας της εφαρμογής, ή να διαλέξουν ένα βίντεο από τα αποθηκευμένα τους, και να το μετατρέψουν σε ένα θρυλικό GIF με boomerang και γρήγορη ή αντίστροφη κίνηση.
Για να μετατρέψει ο χρήστης ένα βίντεο σε GIF πρέπει:
– Να κόψει το βίντεο ώστε να διαλέξει το τέλειο απόσπασμα που θα μετατρέψει σε GIF.
– Να επιλέξει μια λειτουργία για το GIF (από boomerang, συνεχή επανάληψη, αντίστροφο βίντεο, αργή ή γρήγορη κίνηση x2 ή x4).
– Να δώσει στυλ στο καινούργιο GIF με κείμενο σε διάφορες γραμματοσειρές και χρώματα, αλλά και σχέδια και αυτοκόλλητα.
«Αυτή την εποχή, το Viber έχει βάλει σκοπό περισσότερο από ποτέ να δώσει τα εργαλεία στους χρήστες της για να εκφραστούν όσο καλύτερα γίνεται με άμεσα μηνύματα. Όπως λέμε στο Viber, αν ένα emoji αντικαθιστά μια λέξη, τα GIFs και τα αυτοκόλλητα μπορούν να αντικαταστήσουν μια ολόκληρη φράση. Ακόμη περισσότερο τώρα που με τα εξατομικευμένα GIFs οι χρήστες μπορούν να εκφραστούν με ακόμη μεγαλύτερη σαφήνεια και με πιο αστείο τρόπο», είπε ο Ofir Eyal, COO της Rakuten Viber.
πηγή: advertising.gr