Η πλατφόρμα Google Ads της Google αναβαθμίζει τις πολιτικές της σε μια προσπάθεια να εμποδίσει τους marketers που προωθούν πιστωτικές υπηρεσίες ή εύρεσης απασχόλησης και στέγασης από τη στόχευση πελατών βάσει ορισμένων ευαίσθητων κατηγοριών.
Αυτή η ενέργεια είναι η προέκταση μιας πρωτοβουλίας με το Αμερικανικό Τμήμα Στέγασης και Αστικής Ανάπτυξης, με απώτερο στόχο τον περιορισμό αυτής της στόχευσης. Οι διαφημιζόμενοι στις ΗΠΑ και τον Καναδά δεν θα μπορούν πλέον να στοχεύουν ή να εξαιρούν διαφημίσεις βάσει ηλικίας, φύλου, γάμου ή και γονικής κατάστασης, καθώς και ταχυδρομικού κώδικα. Η αναβάθμιση αυτή εναρμονίζεται με τις προϋπάρχουσες πολιτικές του Google Ads, οι οποίες απαγορεύουν τη στόχευση ή την εξατομίκευση διαφημιστικών καμπανιών με βάση άλλες ευαίσθητες κατηγορίες όπως εθνικότητα, φυλή, θρησκεία και σεξουαλικό προσανατολισμό.
Η Google ισχυρίζεται ότι οι πιο πρόσφατες αναβαθμίσεις πραγματοποιήθηκαν για τη βελτίωση της πρόσβασης σε ευκαιρίες στέγασης, απασχόλησης και πιστωτικές υπηρεσίες. Το ακριβές χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης της συγκεκριμένης πολιτικής, που επηρεάστηκε από την πανδημία Covid-19, αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες.