Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

MAGIQ DOORZ: Ξεχωριστή καμπάνια για τον Όμιλο Ηρακλής

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος στις 5 Ιουνίου, της οποίας το φετινό θέμα ήταν η ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ, η MAGIQ DOORZ δημιούργησε μία ξεχωριστή καμπάνια για τον Όμιλο ΗΡΑΚΛΗΣ.

 

«Γίνε Νονός» και δώσε όνομα σε τρεις νεογέννητες φώκιες «Monachus-monachus», από το Εθνικό Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, είναι το concept της καμπάνιας, την οποία ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ αγκάλιασε, υιοθέτωντας τις τρεις μικρές φώκιες.

 

Η καμπάνια είναι διαδραστική και διασκεδαστική, με διαγωνισμό που τρέχει στα social media ενώ ταυτόχρονα αναδυκνείει τις δεσμεύσεις του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ για:

 

•          Βελτίωση του περιβαλλοντικού του αποτυπώματος.

 

•          Προστασία της βιοποικιλότητας.

 

•          Συνεισφορά του σε μια κλιματικά ουδέτερη και κυκλική οικονομία

 

Η κ. Αργυρώ Κοριαλού, Διευθύνουσα Σύμβουλος της MAGIQ DOORZ, ανέφερε σχετικά: «Στην MAGIQ DOORZ δημιουργούμε επικοινωνιακές λύσεις, που συνδυάζουν την ποιότητα με την αποτελεσματικότητα και την καινοτομία. Διαθέτουμε μια ομάδα εξειδικευμένων επαγγελματιών, ικανή να ανταποκριθεί σε ετερόκλητες ανάγκες και να προσφέρει σημαντική προστιθέμενη αξία στους πελάτες μας. Όπως κάναμε και με τον Όμιλο ΗΡΑΚΛΗΣ την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος και, μάλιστα, μέσα σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνουμε όλοι μας».

 

Η καμπάνια «Γίνε Νονός» θα «τρέχει» στη σελίδα «Xtizoume Mazi» του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ στο facebook μέχρι τις 17 Ιουνίου.

 

πηγή: advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;