Ο ΕΟΤ ανέθεσε στην εταιρεία Marketing Greece την υλοποίηση προγράμματος διαφημιστικής προβολής της διαδικτυακής πλατφόρμας «Greece From Home» στις σημαντικότερες διεθνείς αγορές εισερχόμενου τουρισμού της χώρας μας μέσω programmatic, Facebook και Instagram για το έτος 2020.
Η συνολική δαπάνη ανέρχεται σε 122.760 ευρώ, μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Απώτερος στόχος είναι να παγιωθεί η θετική εικόνα της χώρας διεθνώς, ως προς τη διαχείριση της πανδημίας, ώστε η Ελλάδα να υπάρχει ως πρώτη επιλογή στη σκέψη του ταξιδιωτικού κοινού για την επόμενη μέρα. Το πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής περιλαμβάνει τη δημιουργία καμπάνιας, η οποία θα προβάλλεται έως τα τέλη Ιουνίου 2020, με πρόβλεψη διακοπής της εφόσον μεταβληθούν οι συνθήκες.
Η παραπάνω πλατφόρμα θα εμπλουτιστεί με νέο περιεχόμενο, ενώ θα προβάλλει διαφορετικά μηνύματα που θα προετοιμάζουν το διεθνές κοινό για το άνοιγμα της φετινής σεζόν του ελληνικού τουρισμού, ενώ θα προωθηθούν οργανικές αναρτήσεις των λογαριασμών του Visit Greece σε Facebook και Instagram, τις οποίες θα επιλέξει ο ΕΟΤ.