Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Ο GRECA σε καμπάνια ευαισθητοποίησης για τους ανθρώπους του e-commerce

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA), έχοντας ως στόχο την υποστήριξη του ελληνικού e-commerce, σε συνεργασία και με την ευγενική χορηγία της Ira Media, προχώρησε σε δημιουργία τηλεοπτικής καμπάνιας που απευθύνεται σε όλο το ελληνικό τηλεοπτικό κοινό. Στόχος της είναι η ενημέρωση σχετικά με τις τεράστιες προσπάθειες και την κοινωνική ευθύνη που αναλαμβάνει το ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο στην περίοδο της κρίσης Covid-19. Η Ira Media παρείχε στον GRECA ολοκληρωμένη στρατηγική media planning & media buying για την προβολή της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι και οι Άνθρωποι του e-commerce δίπλα μας!».

Τη δημιουργία του τηλεοπτικού επιμελήθηκε με την ευγενική της χορηγία η THEJones. «Σε αυτή την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία που διανύουμε είναι απαραίτητη η σύμπραξη όλων μας. Η δυνατότητα να μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε με τέτοιον τρόπο τους πόρους μας ώστε να στηρίξουμε έμπρακτα κι εμείς με τη σειρά μας το ελληνικό e-commerce, μας δίνει ιδιαίτερη χαρά», δήλωσε ο Χάρης Λαούδης, CEO της Ira Media. Συγκεκριμένα για τα μέλη του GRECA, η Ira Media προχωρά σε ειδικές προσφορές για την τηλεοπτική προβολή τους, καθώς και επιπλέον εκπτώσεις για την αξιοποίηση των ΑΙ εργαλείων της Leadmark.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;