Το Publicis Groupe δημιούργησε το νέο ρόλο του global chief marketing officer και προήγαγε στην συγκεκριμένη θέση τον Justin Billingsley, που αυτή την στιγμή διατηρεί καθήκοντα country chief executive για την Γερμανία, την Αυστρία και την Γερμανία.
Παράλληλα, αποτελεί chairman της Publicis Emil και Publicis One Touch, τα ειδικά παγκόσμια δίκτυα του Group για τους διεθνείς λογαριασμούς της Mercedes-Benz και της Nivea αντίστοιχα.
Αναμένεται να διατηρήσει αυτές τις αρμοδιότητες του, ενώ παράλληλα από την θέση του Global CMO πρόκειται να επικεντρωθεί σε 4 βασικούς τομείς: Ανάπτυξη νέων προϊόντων και marketing, μετασχηματισμός πελατών (client transformation), νέα και οργανική ανάπτυξη και PR και επικοινωνία.
Ο Arthur Sadoun, global chairman και chief executive του Publicis Groupe, δήλωσε σχετικά: “Ο Justin διαθέτει τον μοναδικό συνδυασμό ικανοτήτων και εμπειρίας που του επιτρέπουν να αναλάβει αυτόν τον σημαντικό ρόλο στον οργανισμό μας και ειδικά σε αυτή την περίοδο σημαντικών αλλαγών. Υπάρχουν πολλές πρωτοβουλίες, που λαμβάνουν χώρα αυτή την στιγμή στην Publicis προκειμένου να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να είναι έτοιμοι για την ανάκαμψη. Ο Justin θα διασφαλίσει πως όλοι οι πελάτες μας θα ωφεληθούν από όλες αυτές τις πρωτοβουλίες»