Ogilvy και Ikea συμπεριλαμβάνονται στη shortlist των φετινών βραβείων δημιουργικότητας «The One Show», η οποία ανακοινώθηκε πρόσφατα. Συγκεκριμένα, το τηλεοπτικό σποτ της Ikea «Love story», το οποίο δημιούργησε η Ogilvy σε παραγωγή της Foss Productions, συμπεριλαμβάνεται στη λίστα των shortlist συμμετοχών στην κατηγορία Film, παίρνοντας το «εισιτήριο» για την τελική φάση της διαδικασίας και τη διεκδίκηση ενός από τα βραβεία που θα απονεμηθούν φέτος.
Δείτε επίσης
Time Out
Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου
Time Out
Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης συγκίνησης τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...
MediaNews
Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;