Το να είναι καλά ενημερωμένοι, σε ετοιμότητα και με συλλογική συνείδηση, ώστε να ξεπεραστεί η κρίση που επιφέρει o Covid-19, είναι οι αντιλήψεις που ενστερνίζονται τόσο οι καταναλωτές όσο και τα στελέχη των εταιρειών που συμμετείχαν στις έρευνες Kantar’s Covid-19 Barometer που πραγματοποίησε η Kantar Greece. Συγκεκριμένα, παρόλο που ο ένας στους δύο ερωτώμενους στις επιχειρήσεις δηλώνει ότι η εταιρεία έχει ήδη επηρεαστεί από τη κρίση, συνολικά η αντιμετώπισή τους διακρίνεται από μία ψύχραιμη, μετρημένη και αποφασιστική στάση, αντιλήψεις που μοιράζονται και οι καταναλωτές.
Το 1 στα 4 στελέχη θεωρεί ότι οι εταιρείες θα πρέπει να ενεργήσουν ως «παράδειγμα» και να καθοδηγήσουν τις αλλαγές, αντίληψη που την ενστερνίζεται ένα χαμηλότερο ποσοστό καταναλωτών (16%). Και τα δύο κοινά – στελέχη και καταναλωτές – θεωρούν ότι μία από τις βασικές προτεραιότητες των εταιρειών είναι να φροντίσουν για την υγεία των εργαζομένων τους (82% ανάμεσα στα στελέχη και 78% ανάμεσα στους καταναλωτές).
Στις επόμενες προτεραιότητες παρατηρούνται σημαντικές διαφοροποιήσεις, καθώς ανάμεσα στα στελέχη, σημαντικές προτεραιότητες είναι θέματα που σχετίζονται με την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης (φροντίδα για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων/υπηρεσιών- 71%, ευελιξία ωραρίου-67%, χρήση digital communication tools-61%).
Ανάμεσα στους καταναλωτές, ωστόσο, αυτό που προέχει ως προτεραιότητα για τις εταιρείες είναι να υποστηρίξουν τη κοινωνία και τους καταναλωτές με στοχευμένες ενέργειες όπως δωρεές για μάσκες και απολυμαντικά σε νοσοκομεία (61%), εκπτώσεις και προσφορές (54%) και ευελιξία ωραρίου στους εργαζομένους (53%). Η έρευνα Covid-19 Barometer Global study-Greece, Wave 2 (n=500) διεξήχθη στις 27-30/03 και η έρευνα Covid-19 Corporate Professionals (n=175) διεξήχθη 31/03-06/04.