Σύμφωνα με όσα αναγράφονται στην προκήρυξη, ο ανάδοχος θα αναλάβει την παροχή επικοινωνιακών υπηρεσιών και διαφημιστικών υπηρεσιών για τη ΔΕΗ Α.Ε., με στόχο την ενίσχυση της εταιρικής και εμπορικής εικόνας της.
Στο πλαίσιο υλοποίησης της επικοινωνιακής στρατηγικής της Επιχείρησης και σε άμεση συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες της ΔΕΗ, ο ανάδοχος θα πρέπει να:
1. Σχεδιάσει στρατηγικό πλάνο επικοινωνίας (mediaplan) ανά έτος
2. Σχεδιάζει δημιουργικό υλικό για κάθε καμπάνια που εμπεριέχεται στο πλάνο ή που μπορεί να προκύψει εκτάκτως
3. Προγραμματίζει τις εμφανίσεις της κάθε καμπάνιας στα ΜΜΕ (τηλεόραση, ραδιόφωνο, web, socialmedia, Τύπο κ.λπ.)
4. Υποστηρίζει τους υπάρχοντες λογαριασμούς social media της εταιρείας (Facebook, Instagram, Twitter, Flickr, LinkedIn, YouTube)
5. Πραγματοποιεί τις παραγωγές υλικών για το εκάστοτε διαφημιστικό πρόγραμμα
6. Παρέχει υπηρεσίες για την ανάπτυξη και βελτιστοποίηση των κύριων digital καναλιών της εταιρείας, το www.dei. gr και το app για συσκευές iOS και Android (π.χ. design, SEO)
7. Σχεδιάζει έντυπα, προωθητικά και ηλεκτρονικά υλικά για τις επικοινωνιακές ανάγκες της Επιχείρησης (ενημερωτικά φυλλάδια και έντυπα, απολογισμούς, videos κ.λπ.) και να έχει τη δυνατότητα ανάληψης μεγάλων εκτυπώσεων, εάν οι ανάγκες το απαιτούν.
8. Αναλαμβάνει και πραγματοποιεί εργασίες οπτικής ταυτότητας του ομίλου (λογοτυπήσεις, εφαρμογές οπτικής ταυτότητας κ.λπ.)
9. Συμβάλλει, ανάλογα με τις ανάγκες της Επιχείρησης, σε ενέργειες δημοσίων σχέσεων (εκδηλώσεις, χορηγίες, συμμετοχή σε εκθέσεις, κατάρτιση υποψηφιοτήτων σε βραβεύσεις κ.λπ.)
10. Συμμετέχει στην κάλυψη αναγκών marketing και promotion της Επιχείρησης μέσα από αντίστοιχες ενέργειες και εκδηλώσεις (ενέργειες merchandising και promotion σε καταστήματα κ.λπ.)
11. Παρακολουθεί τις αντίστοιχες επικοινωνιακές ενέργειες του ανταγωνισμού και να ενημερώνει εγκαίρως τη ΔΕΗ. Επίσης, στην προκήρυξη σημειώνεται πως «λόγω της ιδιομορφίας του αντικειμένου, δεν καθορίζεται η διάρκεια ισχύος της σύμβασης.
Η διάρκεια ισχύος της συναρτάται με τη συχνότητα υλοποίησης των διαφημιστικών δράσεων που η ΔΕΗ θα επιλέγει σύμφωνα με τις εκάστοτε πραγματικές ανάγκες της, και κατ’ επέκταση με την εκτέλεση του συνόλου του προϋπολογισμού της σύμβασης. Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, ο προϋπολογισμός καλύπτει τις ανάγκες περίπου δύο (2) ετών».