Με στόχο την ενίσχυση των τοπικών εκδοτών στην προσέλκυση διεθνών διαφημιζόμενων που αναζητούν premium διαφημιστικό περιβάλλον, το Project Agora, από κοινού με τους ευρωπαϊκούς παρόχους media τεχνολογίας Play AD, Show Heroes, Video Intelligence και Viralize, δημιουργεί το «Union», μία εταιρεία υπηρεσιών video advertising που καλύπτει την Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.
Σκοπός της κοινοπραξίας είναι η υποστήριξη των παρόχων ποιοτικού περιεχομένου στην άντληση νέων διαφημιστικών εσόδων, προερχόμενων από διεθνή brands που θέλουν να στηρίξουν τα τοπικά Μέσα. Παράλληλα, προσφέρεται στους διαφημιζόμενους μία νέα πηγή premium διαφημιστικού inventory, ώστε να επικοινωνήσουν με τους καταναλωτές μέσω των τοπικών sites.
Οι υπηρεσίες του Union είναι διαθέσιμες τόσο μέσω programmatic trading όσο και ως managed solution και περιλαμβάνουν ένα μείγμα από pre-roll και ourstream video λύσεις, συνδυαζόμενες με contextual targeting σε brand-safe, υψηλής εμπιστοσύνης ιστοσελίδες και συνολικό κοινό 300 εκατ. χρηστών.
Διευθύνων Σύμβουλος του Union αναλαμβάνει ο Steven Filler -στέλεχος με άνω των 20 ετών εμπειρία στον ψηφιακό κλάδο και προϋπηρεσία ως υψηλόβαθμο στέλεχος σε οργανισμούς όπως The Guardian και AOL- ο οποίος δήλωσε: «Η σημερινή παγκόσμια κρίση έχει αναδείξει τη διαχρονική σημασία των τοπικών Μέσων Ενημέρωσης στην παροχή έγκυρης πληροφόρησης στους αναγνώστες, ώστε να είναι ενημερωμένοι πολίτες. Την ίδια στιγμή, οι διαφημιζόμενοι ζητούν ολοένα και περισσότερο ένα ποιοτικό, ασφαλές περιβάλλον και βίντεο περιεχόμενο και αυτό ακριβώς παρέχουμε ως Union».
Ο Οδυσσέας Ντότσικας, ιδρυτής του Project Agora, δήλωσε: «Η δημιουργία του Union ενισχύει και διευρύνει την αποστολή του Project Agora “Keep the Open Web Open”». Περισσότερες πληροφορίες εδώ.