H εφαρμογή κλήσης ταξί για κινητά στην Ελλάδα, Βeat, προχωρά στο λανσάρισμα και τηλεφωνικής γραμμής για τους επιβάτες της σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Η νέα υπηρεσία θέλει να δώσει πρόσβαση στις υπηρεσίες και το στόλο της Beat σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας που δεν είναι εξοικειωμένα με την τεχνολογία, αλλά και σε άτομα με ειδικές απαιτήσεις μετακίνησης, στο πλαίσιο των περιορισμών στις μετακινήσεις που έχει επιφέρει η πανδημία.
Mέσω της τηλεφωνικής γραμμής οι επιβάτες μπορούν να καλέσουν ένα ταξί άμεσα, (δεν απαιτείται να είναι εγγεγραμμένοι στην εφαρμογή), να στείλουν ή να λάβουν ασυνόδευτο δέμα, να κλείσουν ραντεβού για διαδρομή, να καλέσουν πάνω από ένα ταξί την ίδια στιγμή, να βρουν ταξί που να δέχεται μικρά κατοικίδια, να ζητήσουν ταξί με POS και να αναζητήσουν ταξί με παιδικό κάθισμα.
Η υπηρεσία λειτουργεί όλο το 24ωρο δωρεάν. Όπως πάντα, ο επιβάτης πληρώνει μόνο τον οδηγό του. Τα τηλέφωνα είναι: 211 19 83 200 για Αθήνα και 2311 180 400 για Θεσσαλονίκη. Το τηλέφωνο του Beat δεν αντικαθιστά την εφαρμογή, αλλά λειτουργεί συμπληρωματικά, κυρίως για να εξυπηρετήσει ομάδες ατόμων που το χρειάζονται πραγματικά αυτή την περίοδο.