Αύξηση χρήσης σε όλες τις λειτουργίες της βλέπει η πλατφόρμα μηνυμάτων και κλήσεων Viber αυτή την περίοδο. Οι ομαδικές συνομιλίες αυξήθηκαν κατά 134%, ενώ ο αριθμός ομαδικών κλήσεων στις οποίες συμμετείχε ο μέσος χρήστης Viber αυξήθηκε κατά 370% τις τελευταίες δύο εβδομάδες. Η μέσος όρος χρήσης των κοινοτήτων αυξήθηκε κατά 78%. Από το ξέσπασμα του COVID-19, ο αριθμός των καθημερινών ενεργών χρηστών αυξήθηκε κατά 18%, ο αριθμός των νέων χρηστών που ανοίγουν λογαριασμό στην εφαρμογή καθημερινά αυξήθηκε κατά 25%, ο μέσος όρος διάρκειας κλήσης κατά 35%, ενώ στάλθηκαν κατά 75% περισσότερα βίντεο.
Η Rakuten Viber αύξησε τη χωρητικότητα βασικών της λειτουργιών καθώς και τον αριθμό των συμμετεχόντων σε ομαδικές, ηχητικές κλήσεις σε 20 από 5 άτομα ταυτόχρονα. Παράλληλα απέστειλε μήνυμα με συμβουλές ασφάλειας από τον ΠΟΥ σε εκατομμύρια ανθρώπους σε 22 γλώσσες και λάνσαρε το επίσημο bot του ΠΟΥ κατά των fake news σχετικά με τον κορωνοϊό. Η εφαρμογή παρουσίασε επίσης μια καινούργια καμπάνια με αυτοκόλλητα «stay home» για να διασκεδάσει τους χρήστες της αυτές τις δύσκολες εποχές.