Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Από την Brand Value το package design για το «Κρητικό Μέλι»

H brand value ανέλαβε το σχεδιασμό συσκευασίας του παραδοσιακού προϊόντος «Κρητικό Μέλι» της επιχείρησης παραγωγής ελαιολάδου και κρητικών προϊόντων Pallada, στα πλαίσια της ανάπτυξής της με νέα προϊόντα διατροφής.

Για τη δημιουργία της συσκευασίας, κρίθηκε αναγκαία η αναφορά της γεωγραφικής προέλευσης του προϊόντος, καθώς και η δημιουργία μιας εικονογράφησης εμπνευσμένης από τη φροντίδα του μελισσοκόμου. Έτσι, επικοινωνείται οπτικά η ανώτερη ποιότητα του προϊόντος, από το στάδιο της παραγωγής μέχρι και την τυποποίηση.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;