Νέο λογότυπο και ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα εισήγαγε η βιομηχανία «Μύλοι Κεπενού» από την αρχή του νέου έτους.
Το νέο λογότυπο της εταιρείας αναδεικνύει το εταιρικό κύρος και την “premium” εικόνα του brand, σε μία περίοδο ανοδική για τις επιδόσεις αλλά και τις προοπτικές της εταιρείας. Με μοντέρνο σχεδιασμό και νέα χρωματική προσέγγιση, οι Μύλοι Κεπενού αφενός συνεχίζουν να εστιάζουν στην ποιότητα και την παράδοση και αφετέρου αναδεικνύουν τη σύγχρονη προσέγγιση για το μέλλον της εταιρείας.
Το νέο slogan «Το αλεύρι είναι Τέχνη» υποδηλώνει την σταθερή προσήλωση στην ποιότητα της παραγωγής και τις καινοτόμες μεθόδους στις οποίες εστιάζουν οι Μύλοι Κεπενού ώστε να παραχθεί άρτιο τελικό προϊόν. Η αφοσίωση στη δημιουργία Ποιοτικών και Καινοτόμων προϊόντων είναι πράγματι τέχνη γιατί προϋποθέτει γνώση, εξειδίκευση αλλά και μεράκι, αγάπη, φροντίδα και σεβασμό προς τον καταναλωτή. Αξίες που οι Μύλοι Κεπενού πρεσβεύουν σταθερά στα 67 χρόνια της ιστορίας τους.
Η Γενική Διευθύντρια της εταιρείας Ελένη Κεπενού δήλωσε: «Ως ένας από τους ηγέτες της αγοράς, οι Μύλοι Κεπενού μπαίνουν σε νέα τροχιά, στοχεύοντας στη διαρκή εξέλιξη και πρόοδο της εταιρείας σε όλους τους τομείς δραστηριότητάς της». Και προσθέτει: «Η βιομηχανία μας διατηρεί σταθερά συνεργασίες εμπιστοσύνης με τους πελάτες και τους συνεργάτες της. Θεωρούμε χρέος μας να βελτιωνόμαστε διαρκώς προσδίδοντας πρόσθετη αξία όχι μόνο στη δική μας εταιρεία αλλά και στις δικές τους πρωτοβουλίες και δραστηριότητες».
πηγή: advertising.gr