Μία χιουμοριστική διαφημιστική εκστρατεία ετοίμασε το Twitter για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Το «Dating Twitter advice bureau», μια εντυπωσιακή εμπειρία, θα βρίσκεται στο Covent Garden του Λονδίνου, από τις 13 έως τις 16 Φεβρουαρίου, περιμένοντας τους επισκέπτες.
Πρόκειται για μια έμπνευση της Flying Object, η οποία περιλαμβάνει διαδραστικές εγκαταστάσεις, που «ζωντανεύουν» πραγματικά tweets από συζητήσεις σχετικά με το dating. Αυτά περιλαμβάνουν τον «Τροχό της ατυχίας» (Wheel of misfortune), το «Nεκροταφείο των φαντασμάτων» (Ghosting graveyard) και την «Πινακοθήκη αμήχανων σιωπών» (Gallery of awkward silences).
Θα υπάρχει επίσης μια «φωτεινή» περιοχή ενηλίκων, όπου οι χρήστες θα μπορούν να δουν «X-rated tweets at the peep show» όπως αυτό που ακολουθεί από το χρήστη @ArfMeasures: – Εκείνη: Πες μου τι θέλεις. – Εγώ: Ένα burrito. – Εκείνη: Όχι! Πες μου τι θέλεις στο κρεβάτι. – Εγώ: Ω! Να έχω στο κρεβάτι ένα burrito. Στο πλαίσιο της καμπάνιας θα τοποθετηθούν επίσης αντίστοιχες διαφημίσεις σε σημεία όπως Oxford Street, Piccadilly Circus και Tottenham Court Road.
Με αυτή την καμπάνια το Twitter θέλει να τονίσει το γεγονός ότι η συμπεριφορά των χρηστών του είναι συνδεδεμένη με θέματα συνομιλίας, επιτρέποντας σε brands να τους προσεγγίσουν μέσω της στόχευσης σε συναφή συμφραζόμενα.
πηγή: advertising.gr