Η νέα καμπάνια επικοινωνίας της Tuttofood 2021 θα κάνει το ντεμπούτο της τον ερχόμενο Ιανουάριο, προαναγγέλλοντας τη διεξαγωγή της έκθεσης στο fieramilano, από τις 17 έως τις 20 Μαΐου 2021.
Επίσης, αλλάζει και το logo της έκθεσης. Η προσθήκη αξίας στο φαγητό είναι το νέο ζητούμενο, στο οποίο δόθηκε έμφαση από το studio Leftloft. Σε αυτό το σκεπτικό συμπλήρωσε την ιδανική εικόνα ο φωτογράφος Maurizio di Iorio. Η ντομάτα, το ιστορικό λογότυπο του event, επιστρέφει στην αρχική ρεαλιστική της παρουσίαση αλλά με μια σύγχρονη «πινελιά», ως ενός συμβόλου ιταλικής αριστείας στον τομέα των γεωργικών προϊόντων διατροφής και των τροφίμων και ποτών από όλο τον κόσμο.
Το νέο media plan αντικατοπτρίζει μια στρατηγική αυξανόμενης διεθνοποίησης, συνδυάζοντας τον προσεκτικό προγραμματισμό στις ιστορικές ευρωπαϊκές αγορές με την προσθήκη νέων χωρών.
πηγή: advertising.gr