Marketing

Nέα καμπάνια της Tuttofood 2021

Η νέα καμπάνια επικοινωνίας της Tuttofood 2021 θα κάνει το ντεμπούτο της τον ερχόμενο Ιανουάριο, προαναγγέλλοντας τη διεξαγωγή της έκθεσης στο fieramilano, από τις 17 έως τις 20 Μαΐου 2021.

 

Επίσης, αλλάζει και το logo της έκθεσης. Η προσθήκη αξίας στο φαγητό είναι το νέο ζητούμενο, στο οποίο δόθηκε έμφαση από το studio Leftloft. Σε αυτό το σκεπτικό συμπλήρωσε την ιδανική εικόνα ο φωτογράφος Maurizio di Iorio. Η ντομάτα, το ιστορικό λογότυπο του event, επιστρέφει στην αρχική ρεαλιστική της παρουσίαση αλλά με μια σύγχρονη «πινελιά», ως ενός συμβόλου ιταλικής αριστείας στον τομέα των γεωργικών προϊόντων διατροφής και των τροφίμων και ποτών από όλο τον κόσμο.

 

Το νέο media plan αντικατοπτρίζει μια στρατηγική αυξανόμενης διεθνοποίησης, συνδυάζοντας τον προσεκτικό προγραμματισμό στις ιστορικές ευρωπαϊκές αγορές με την προσθήκη νέων χωρών.

 

πηγή: advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version