Ελληνικό χρώμα απέκτησε ο πιο ακριβός – και ευρύτερος της χρονιάς, σε επίπεδο τηλεθέασης – διαφημιστικός χρόνος στην αμερικανική τηλεόραση.
Ο λόγος για τις διαφημιστικές σφήνες του “Super Bowl”, οι οποίες περιελάμβαναν ένα σποτ με ευθεία αναφορά στην ελληνική γλώσσα: Αυτό της ασφαλιστικής εταιρείας NY Life Insurances Company, η οποία προώθησε τα ασφαλιστικά προγράμματά της, παραθέτοντας τέσσερεις ελληνικές λέξεις που αναφέρονται σε διαφορετικές μορφές αγάπης.
“Οι Αρχαίοι Έλληνες είχαν τέσσερεις λέξεις για την αγάπη. Η πρώτη είναι η ‘philia’. Η ‘philia’ είναι η στοργή που πηγάζει από την φιλία (friendship). Η δεύτερη είναι η ‘storge’. Το είδος αγάπης που έχεις για τον παππού ή τον αδερφό σου. Η τρίτη είναι ο ‘eros’, η ανεξέλεγκτη επιθυμία να πεις ‘σ’ αγαπώ’. Το τέταρτο είδος αγάπης είναι διαφορετικό. Είναι το πιο αξιοθαύμαστο. Ονομάζεται ‘Agape’. Η αγάπη ως δράση. Χρειάζεται θάρρος. Θυσία. Δύναμη.”, αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στο σχετικό διαφημιστικό μήνυμα, διάρκειας ενός λεπτού.
Η διαφήμιση αποτέλεσε μια ευχάριστη έκπληξη για πολλούς Έλληνες και ομογενείς που παρακολουθούσαν το Super Bowl στην αμερικανική τηλεόραση, μαζί με εκατομμύρια τηλεθεατές. Ασφαλώς, το μυαλό όσων γνωρίζουν πήγε στον ομογενή πρόεδρο και εκτελεστικό διευθυντή της New York Life Insurances Company, Θεόδωρο Μάτθα (Ted Mathas), ο οποίος είναι Ελληνοαμερικανός τρίτης γενεάς.
Ο κ. Μάτθας, που θεωρείται ένας από τους ισχυρότερους ομογενείς στη Νέα Υόρκη, έχει αποδείξει το ενδιαφέρον του για την χώρα καταγωγής των προγόνων του επανειλλημμένως, ενώ συμμετέχει και σε άλλες δραστηριότητες της Ελληνοαμερικανικής Κοινότητας. Μια από τις πρόσφατες χαρακτηριστικές πράξεις του, που επιβεβαιώνουν του λόγου το αληθές, είναι η δωρεά ύψους 2 εκατομμυρίων δολαρίων για την ανακαίνιση του κτιρίου της Κοινότητας Μεταμορφώσεως Σωτήρος στο Ράι του Ουεστσέστερ, όπου είναι ενορίτης, τον Μάιο του 2018.