Σε μια δυναμική κίνηση στο κομμάτι των υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης προχώρησε η Vodafone Ελλάδας, που θέλει οι συνδρομητές του Vodafone TV να αυξηθούν από 120 χιλιάδες σε 200 χιλιάδες μέσα στον επόμενο χρόνο. Συγκεκριμένα η εταιρεία πριν λίγη ώρα ανακοίνωσε την έναρξη αποκλειστικής συνεργασίας με την HBO στην Ελλάδα, μέσα από το Vodafone TV, το οποίο γίνεται το «Σπίτι της HBO» στη χώρα μας, προσφέροντας στους συνδρομητές του δωρεάν πρόσβαση στο σύνολο του καταλόγου αλλά και σε όλες τις νέες επιτυχίες της HBO, οι οποίες θα προβάλλονται αποκλειστικά στο Vodafone TV και σε Α’ προβολή. Η συνεργασία έχει ήδη τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουρίου 2020.
Επιπλέον, η Vodafone ανακοινώνει την εμπορική διάθεση του Vodafone TV σε όλους τους καταναλωτές, ανεξαρτήτως δικτύων και τεχνολογιών. Έτσι, οι πελάτες όλων των δικτύων τηλεπικοινωνιών της Ελλάδας θα μπορούν έχουν πρόσβαση στο ανανεωμένο Vodafone TV, μέσω μίας ενιαίας υπηρεσίας. Μάλιστα, η νέα αυτή εποχή ξεκινά με συνεργασία με την πλατφόρμα περιεχομένου Amazon Prime Video, η οποία καθίσταται διαθέσιμη μέσα από το Vodafone TV. Παράλληλα, το Vodafone TV προσφέρει το ειδικό μενού Vodafone TV Kids, με περιβάλλον και περιεχόμενο ειδικά σχεδιασμένο για παιδιά, καθώς και με πρωτοποριακές δυνατότητες γονικού ελέγχου. Μάλιστα, σύντομα το Vodafone TV θα γίνει διαθέσιμο και μέσω smart TV app.
O Casey Bloys, President, Programming της HBO, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που η νέα και συναρπαστική συνεργασία με τη Vodafone Ελλάδας δίνει πλέον τη δυνατότητα στους Έλληνες καταναλωτές να απολαμβάνουν όλο το νέο περιεχόμενό μας – για το οποίο είμαστε υπερήφανοι, αλλά και φυσικά να ανακαλύψουν το περιεχόμενο που αγαπήσαμε μέχρι σήμερα».
Ο εμπορικός διευθυντής καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδας, Άρης Γεωργόπουλος δήλωσε: «Ο μεγαλύτερος On Demand κατάλογος περιεχομένου της ελληνικής αγοράς ενισχύεται ακόμη περισσότερο. Το Vodafone TV εμπλουτίζεται με περισσότερες επιλογές από μια τεράστια γκάμα βραβευμένου, πολυσυζητημένου και ανατρεπτικού περιεχομένου και γίνεται το αποκλειστικό Σπίτι της HBO στην Ελλάδα, με απεριόριστες επιλογές σε σειρές, ταινίες, ντοκιμαντέρ, ψυχαγωγικές εκπομπές και όχι μόνο. Μέσα από την αποκλειστική μας συνεργασία με την HBO, υλοποιούμε τη στρατηγική μας για μια σύγχρονη υπηρεσία περιεχομένου για να απολαμβάνει κανείς ό,τι θέλει, όποια στιγμή κι από οποιαδήποτε συσκευή θέλει».
πηγή: advertising.gr