Ένα τυρί. Πολλά πρόσωπα. Αυτό είναι το Λογάδι.
Ένας πρωταγωνιστής. Πολλά πρόσωπα. Αυτός είναι ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης
Μια συνεργασία. Πολλή φαντασία.
Αυτό είναι το μυστικό της νέας ταινία που δημιούργησε η BBDO με την Optima για το Λογάδι.
Στην ταινία πρωταγωνιστεί η γεύση και…ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης σε έναν απολαυστικό και σπαρταριστό μονόλογο.
Λαχταριστά προϊόντικά πλάνα και ένας Βλαδίμηρος που ανυπομονεί να απολαύσει όσο περισσότερα πιάτα μπορεί με το αγαπημένο του τυρί, προσπαθώντας να προλάβει τους καλεσμένους του, τους οποίους σχολιάζει και αναπαριστά με το μοναδικό χιουμοριστικό του τρόπο.
Το μήνυμα «Οικογενειακό και πολυΛΟΓΑΔΙκο» επισφραγίζει την πολυχρηστικότητα που προσφέρει το Λογάδι κάθε φορά.
Την παραγωγή της ταινίας υπογράφουν η FeelMe, με την καθοδήγηση της δημιουργικής
ομάδας της BBDO που εμπνεύστηκε και δημιούργησε τη νέα επικοινωνία.
Από την OPTIMA:
Γιαννακοπούλου Μαρία – Marketing Director
Γαργανουράκης Γιώργος – Group Brand Manager
Μπουζιούκου Αφροδίτη – Brand Manager
Από την BBDO:
Παπανικολάου Θεοδόσης – Chief Creative Director
Ματσούκης Περικλής – Creative Director
Παπαχριστοφόρου Νάσος – Client Service Director
Πρασίνου Μαρία – Account Manager
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: FEEL ME PRODUCTIONS
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ: Θεόφιλος Παπαστυλιανός
πηγή: advertising.gr