Οι Ολυμπιακοί και Παραολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο του 2020, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου της UEFA και οι προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ, θα οδηγήσουν σε αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης παγκοσμίως σε 3,9% το 2020, αγγίζοντας τα 615,4 δισ. δολάρια από 2,6% το 2019.
Στις τελευταίες προβλέψεις της Dentsu Aegis Network σχετικά με τις διαφημιστικές επενδύσεις, βάσει δεδομένων από 59 αγορές, η εταιρεία αναθεώρησε την πρόβλεψη ανάπτυξης στην APAC για το 2020 κατά 0,7% κάνοντας πλέον λόγο για άνοδο 4,2%. Η DAN προβλέπει ότι η Ινδία θα παρουσιάσει διψήφιο ρυθμό αύξησης 10,9% το 2020 και 12% το 2021 λόγω της αύξησης της υιοθέτησης των smartphones. Αντίθετα, η ανάπτυξη στην Κίνα θα επιβραδυνθεί στο 5,6% από 6,9%, με συνεχή επιβράδυνση στο 2021.
Επίσης, προβλέπεται ότι το digital θα αυξηθεί κατά 10,5% το 2020, φθάνοντας τα 276 δισ. δολάρια και αποτελώντας το 45,7% της παγκόσμιας δαπάνης. Η ανάπτυξη θα παραμείνει ισχυρή το 2021, με το μερίδιο του digital στη διαφημιστική δαπάνη να αγγίζει το 50%. Παραδοσιακά μέσα όπως η τηλεόραση και το ραδιόφωνο εμφανίζουν σημάδια ανάκαμψης παγκοσμίως το 2020. Η τηλεόραση προβλέπεται να διατηρήσει περίπου το 31,5% της παγκόσμιας διαφημιστικής επένδυσης με αύξηση 0,6% το 2020. Η αντίστοιχη αύξηση για το ραδιόφωνο θα είναι 1,7%.
πηγή: advertising.gr