Ένα ανατρεπτικό και εντυπωσιακό show, τρεις από τους πλέον αγαπημένους κριτές της ελληνικής τηλεόρασης και αμέτρητα ΝΑΙ στα δώρα τεχνολογίας.
Ή αλλιώς, η χριστουγεννιάτικη καμπάνια του ΓΕΡΜΑΝΟΥ, που δημιούργησε για λογαριασμό του η Ogilvy και ήρθε να ταράξει τα νερά της showbiz. Στα τηλεοπτικά σποτ της επικοινωνίας, συναντάμε τους Άγγελο Μπράτη, Λεωνίδα Κουτσόπουλο και Πάνο Μουζουράκη, σε έναν διαφορετικό ρόλο από αυτόν που τους έχουμε συνηθίσει, να κρίνουν τα δώρα τεχνολογίας με το μοναδικό τους στυλ και φυσικά να λένε και οι τρεις ΝΑΙ σε όλα.
Στόχος της καμπάνιας ήταν να αναδείξει τα δώρα τεχνολογίας του ΓΕΡΜΑΝΟΥ ως την ιδανική επιλογή και όπως συμπεραίνουμε από τις ετυμηγορίες των κριτών, προφανώς τα κατάφερε. Τη σκηνοθεσία των ταινιών ανέλαβε ο Βασίλης Μπουραντάς, ενώ την παραγωγή έκανε η Foss Productions.
πηγή: advertising.gr