Marketing

Παγκόσμιο media spec από την Anheuser-Busch InBev

Η Anheuser-Busch InBev, η μεγαλύτερη ζυθοποιία του κόσμου, αναμένεται σύντομα να ξεκινήσει διαδικασία spec για τον παγκόσμιο λογαριασμό της media planning and buying. Σύμφωνα με την αμερικανική έκδοση του Campaign , η εταιρεία έχει ήδη στείλει brief σε εταιρείες συμβούλων, προκειμένου να καταλήξει σε αυτήν που θα χειριστεί τη διαδικασία.

Η διαδικασία αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2020 και σύμφωνα με πηγές, που επικαλείται το Campaign , εκτιμάται πως θα οδηγήσει σε ενοποίηση -είτε του συνόλου είτε τμημάτων- του ύψους 1 δισ. δολαρίων λογαριασμού media της Anheuser-Busch InBev, ο οποίος αφορά 50 διαφορετικές αγορές ανά τον κόσμο.

Αυτήν τη στιγμή το λογαριασμό χειρίζονται οι Vizeum της Dentsu (HΠΑ, Καναδάς, Ευρώπη, Αφρική), η Mediacom του WPP Group (Mεξικό, Αργεντική και άλλες αγορές στην Κεντρική και Λατινική Αμερική), η Starcom και η Zenith του Publicis Groupe (Kίνα, Ιαπωνία, Κορέα, Κολομβία, Περού, Εκουαδόρ) και η PHD της Omnicom (Aυστραλία, Βιετνάμ, Ινδία). To 70% της διαφημιστικής επένδυσης της Anheuser-Busch InBev εκτιμάται πως πραγματοποιείται στην τηλεόραση.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version