Η H+K Strategies (WPP Group) υλοποίησε την επικοινωνία της τέταρτης εκδήλωσης Boost with Facebook στην Ελλάδα που πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στo Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος σε συνεργασία με το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ), αναδεικνύοντας τη δύναμη της καινοτομίας και του διαδικτύου. Περίπου 300 συμμετέχοντες ενημερώθηκαν σχετικά με τις μεθόδους που προσφέρουν οι ψηφιακές τεχνολογίες για την ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, την ενίσχυση των επιδόσεών τους και την είσοδό τους σε νέες, διεθνείς αγορές.
Η συνεργασία του Facebook στην Ελλάδα με την H+K Strategies αφορά σε PR συνεργασίες για υπηρεσίες Γραφείου Τύπου και Media Relations, με στόχο τη μεγιστοποίηση της δημοσιότητας διαφόρων πρωτοβουλιών που αφορούν στο ευρύ κοινό, αλλά και ειδικά τις Κοινότητες του Facebook όπως το Community Day, Β2Β projects όπως τα Boost with Facebook events, όσο και σε προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης σε συνεργασία με φορείς, όπως «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και το «Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου».
Η CEO της Hill + Knowlton Strategies στην Ελλάδα, Ελένη Κωνσταντινίδη, επεσήμανε ότι: «Είναι μεγάλη τιμή για εμάς ο παγκόσμιος ηγέτης στον χώρο των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, το Facebook, να μας εμπιστεύεται για την επικοινωνία των Boost with Facebook events που πραγματοποιεί στην Ελλάδα. Είναι προφανής, η ανάγκη πρωτοβουλιών, που συμβάλλουν στην αύξηση της εξοικείωσης, της γνώσης και των δεξιοτήτων των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων και είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι που συμβάλλουμε για την επίτευξη αυτού του στόχου αλλά στην ενίσχυση της δυναμικής του Facebook στην ελληνική αγορά».
πηγή: advertising.gr