Από κοινού πρωτοβουλία για τη μέτρηση της επισκεψιμότητας των ελληνικών διαδικτυακών τόπων ανακοίνωσαν ο ΙΑΒ ΗELLAS (επίσημος φορέας της online διαφήμισης) και η ENΕΔ (Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου), προκειμένου να επιτευχθεί πλήρης διαφάνεια σε όλες τις διαδικασίες και να έχει καθολική αποδοχή από όλους τους φορείς.
Στόχος της πρωτοβουλίας των δύο φορέων είναι η από κοινού μελέτη και λειτουργία ενός αναβαθμισμένου μηχανισμού μέτρησης επισκεψιμότητας των διαδικτυακών τόπων, που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες του σήμερα ως προς τα στοιχεία που θα παρέχει, θα έχει καθολική αποδοχή από όλους τους φορείς της αγοράς και θα αποτελεί ουσιαστικό εργαλείο στα χέρια των ανθρώπων της αγοράς.
Όπως αναφέρει το σχετικό δελτίο Τύπου της ΕΝΕΔ:
«Ως πρώτο, άμεσο βήμα συμφωνήθηκε η από κοινού δημιουργία επιτροπής αποτελούμενη από μέλη των δύο φορέων, η οποία θα αναλάβει την καταγραφή των προδιαγραφών της μέτρησης, λαμβάνοντας υπόψη τις σημερινές συνθήκες αγοράς αλλά και τις διεθνείς τάσεις και εφαρμογές».
Ο Πρόεδρος της ΕΝΕΔ, κος Δημήτρης Γιαννακόπουλος δήλωσε:
«Η μέτρηση της επισκεψιμότητας των διαδικτυακών τόπων από τρίτη ανεξάρτητη εταιρία, η οποία λειτουργεί στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια, αποτελεί μια πρωτοβουλία της ΕΝΕΔ για να μπει μια τάξη στο χάος των “κατά δήλωση” στατιστικών στοιχείων. Πιστεύω ότι η από κοινού συμπόρευση με τον ΙΑΒ, τον επίσημο φορέα της online διαφήμισης, θα έχει σαν αποτέλεσμα μια πολύ πιο αποτελεσματική και χρήσιμη μέτρηση επισκεψιμότητας, με καθολική συμμετοχή των διαδικτυακών μέσων και την ίδια στιγμή, αποδοχή των αποτελεσμάτων της από το σύνολο της διαφημιστικής αγοράς».
«Η διεθνής εμπειρία του ΙΑΒ αλλά και η εκπροσώπηση όλων των φορέων της αγοράς, που εγγυάται ως Οργανισμός, είναι καθοριστικές για την επιτυχία του εγχειρήματος και γι’ αυτό, θέλω να ευχαριστήσω την Διοικούσα Επιτροπή του ΙΑΒ για την αποδοχή της πρότασης μας. Ελπίζω, παράλληλα η Πολιτεία να ανταποκριθεί στο αίτημα της ΕΝΕΔ για την οικονομική υποστήριξη της πρωτοβουλίας, αναγνωρίζοντας ότι αυτή θα λειτουργήσει ευεργετικά για το σύνολο της αγοράς – διαφημιζόμενους, διαφημιστικές εταιρίες και διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης- και θα συνεισφέρει στην περαιτέρω οικονομική ανάπτυξή της», πρόσθεσε ο Πρόεδρος της ΕΝΕΔ.
Ο Πρόεδρος του ΙΑΒ Hellas κος Σπύρος Παπαγεωργίου από τη πλευρά του δήλωσε:
«Ο ΙΑΒ Hellas έχει σταθερό προσανατολισμό στην ανάπτυξη της online διαφήμισης. Η συνεργασία με την ΕΝΕΔ μας δίνει την δυνατότητα της από κοινού μελέτης, ανάπτυξης και εξέλιξης του υπάρχοντος τεχνικού πλαισίου προς όφελος της αγοράς μας. Έτσι, αξιολογούμε ως εξαιρετικά σημαντικό τομέα τις μετρήσεις επισκεψιμότητας των ελληνικών sites και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την σύμπραξη με την ΕΝΕΔ, τον φορέα που έχει ήδη βάλει τις βάσεις με την ανεξάρτητη μέτρηση επισκεψιμότητας για τα μέλη της».
«Παράλληλα, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο της ΕΝΕΔ κο Δημήτρη Γιαννακόπουλο για την πρωτοβουλία και την πρόταση να ενώσουμε δυνάμεις σε αυτόν τον τομέα. Μέσα από την κοινή προσπάθεια και με σωστή και μεθοδική δουλειά, πιστεύω ότι θα παρουσιάσουμε στην αγορά μια μέτρηση που ανταποκρίνεται με ολοκληρωμένο τρόπο στις σημερινές ανάγκες της αγοράς, κοινά αποδεκτή από όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη (εκδότες, agencies και διαφημιζόμενους) και με διευρυμένη συμμετοχή από όλα τα sites που βλέπουν την online διαφήμιση με σοβαρό, επαγγελματικό τρόπο», πρόσθεσε ο Πρόεδρος του ΙΑΒ Hellas.
πηγή: advertising.gr