Η νέα καμπάνια της Ogilvy, μας κάνει να αναρωτιόμαστε αν είναι όλα ελληνικά. Μια παραδοσιακή φιλόλογος, η αξιαγάπητη κυρία Κική συνδυάζει τα πράγματα που αγαπάει περισσότερο: την ελληνική γλώσσα και το καλό φαγητό.
Μέσα από TVCs, Ραδιοφωνικά και Social Media, μας παρουσιάζει μια σειρά από ευφάνταστες ετυμολογικές ερμηνείες που “αποδεικνύουν” ότι οι λέξεις Hellmann’s, Ketchup, Μουστάρδα και πολλές άλλες, είναι ελληνικές. Και να, βρίσκει και την τέλεια ευκαιρία να μας παρουσιάσει τις νέες Hellmann’s με ελληνικές γεύσεις:.
Κέτσαπ με θυμαρίσιο μέλι Κρήτης
Μουστάρδα με μπούκοβο Πέλλας
Μουστάρδα με πιπεριές Φλωρίνης
Μαγιονέζα με τρούφα Ελλήνων παραγωγών
Με χιούμορ, ενθουσιασμό και φινέτσα, η Ogilvy απαντάει στο brief για τις πρώτες Hellmann’s με ελληνικές γεύσεις (συγκεκριμένα τις πρώτες με τοπικές γεύσεις παγκοσμίως) και μας λέει ότι ακόμα και τα γνωστά προϊόντα Hellmann’s μπορούν να είναι ελληνικά. Μήπως τελικά και η λέξη Ogilvy είναι ελληνική;
Κυρία Κική, εσείς τι πιστεύετε;
Links:
https://www.youtube.com/watch?v=MkRmAcK9n30
https://www.youtube.com/watch?v=VUDy-xkylmw
https://www.youtube.com/watch?v=xAGeOgcFaTM
https://www.youtube.com/watch?v=2orbx-bVeGA
Εταιρία παραγωγής: BOO PRODUCTIONS
Σκηνοθέτης: Nick Jones
πηγή: advertising.gr