Η NUTRICIA επέλεξε τη MEDIACUBE για την Digital προβολή της, μετά από διερεύνηση της αγοράς και διαγωνιστική διαδικασία που πραγματοποίησε.
Η NUTRICIA, μία εταιρεία αρωγός σε θέματα ειδικής βρεφικής και νηπιακής διατροφής για περισσότερα από 85 χρόνια στην Ελλάδα, ήταν πρωτοπόρος στην παρασκευή βρεφικού γάλακτος με σύνθεση εμπνευσμένη από το μητρικό γάλα. Από τότε η NUTRICIA έχει διαγράψει μία εντυπωσιακή πορεία ανάπτυξης προϊόντων και βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά, φροντίζοντας μέχρι σήμερα τα παιδιά σε κάθε γωνιά του κόσμου.
H MEDIACUBE έρχεται να υποστηρίξει και να ενισχύσει τα επιτυχημένα βήματα της NUTRICIA συνδυάζοντάς τα με την μακροχρόνια εμπειρία της στο Digital Marketing, τόσο με σχεδιασμό και υλοποίηση Google Ads & Social Media καμπανιών όσο και με εφαρμογή Programmatic Advertising.
Για την επίτευξη πιο εστιασμένης στόχευσης και τη δημιουργία εξατομικευμένων μηνυμάτων, η MEDIACUBE εργάστηκε στην ανάλυση και κατηγοριοποίηση του αγοραστικού κοινού στα αντίστοιχα “digital” κοινά (Digital Tribes), ανάλογα με τα e-χαρακτηριστικά που παρουσιάζει η κάθε ομάδα κατά την περιήγησή της στο διαδίκτυο.
Οι δράσεις επικοινωνίας για την προβολή και προώθηση του brand θα επικεντρωθούν στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς του μέσω πρωτότυπου content, targeted διαφημιστικών μηνυμάτων και εξειδικευμένων μεθόδων στόχευσης των διάφορων κοινών-στόχων.