Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Στον «αέρα» η καμπάνια της DigitalWise για τους αφυγραντήρες Midea

Η DigitalWise υπογράφει τη νέα καμπάνια της Midea για τους αφυγραντήρες, που θα γίνουν αιτία να χωρίσετε… από την υγρασία!

Με αυτό το concept δημιουργήθηκε το χιουμοριστικό τηλεοπτικό σποτ που έχει στόχο να προωθήσει την εποχικότητα του brand για τη χειμερινή περίοδο. Συγκεκριμένα, στο σποτ βλέπουμε μια νεαρή γυναίκα σε ένα μοντέρνο σπίτι, η οποία μιλάει στο φακό και λέει αποφασισμένη «πρέπει να μιλήσουμε». Μια αθώα φράση, που όμως προμηνύει… καταιγίδα. Αλλά μερικές φορές, όταν νιώθεις ότι δεν πάει άλλο, όταν η σχέση σ’ έχει αρρωστήσει, σ’ έχει κάνει να μην κοιμάσαι τα βράδια, να μην μπορείς να αναπνεύσεις, κι από πάνω, να νιώθεις πως μιλάς σε τοίχο, το υγιές είναι να το πάρεις απόφαση και να χωρίσεις.

Αυτός ακριβώς είναι και ο σκοπός της καμπάνιας, να πείσει το κοινό να στείλει την υγρασία σπίτι της με τους αφυγραντήρες Midea. Κανένας χωρισμός δεν ήταν ποτέ τόσο χαρμόσυνο γεγονός!

Την παραγωγή επιμελήθηκε η Power Media Productions, με σκηνοθεσία του Ανδρέα Χαλικιά.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;