Μια νέα διεθνή καμπάνια που τιτλοφορείται «Simply Amazing» και εστιάζει στο IQOS, παρουσιάζει η Philip Morris International (PMI).
Η καμπάνια ξεκίνησε να «τρέχει» στη Μεγάλη Βρετανία σε καταστήματα IQOS και στην ιστοσελίδα του προϊόντος, ενώ αναμένεται στη συνέχεια να «ξεδιπλωθεί» στην Ευρωπαϊκή Ένωση και την Ασία. Σε όλες τις εκτελέσεις δεν περιλαμβάνονται logos ή σχετικό copy, προκειμένου να μην υπάρχουν προβλήματα με το ρυθμιστικό και κανονιστικό πλαίσιο. Η καμπάνια δεν θα «τρέξει» στις ΗΠΑ, όπου το IQOS διανέμει στην αγορά η Altria.
Το IQOS διαθέτει παρουσία σε 51 διαφορετικές αγορές σε όλο τον κόσμο, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και η Ελλάδα, και η καμπάνια αναμένεται να «τρέξει» τόσο σε ψηφιακές όσο και παραδοσιακές πλατφόρμες, με ειδική επικέντρωση στο χώρο του λιανεμπορίου.
Στην Ελλάδα, άνω των 200.000 ανθρώπων εγκατέλειψαν το τσιγάρο και χρησιμοποιούν IQOS.
πηγή: advertising.gr