Σε σημαντικές καινοτομίες όσον αφορά τα καταστήματά της προχωρά η ΑΒ Βασιλόπουλος, έχοντας εισαγάγει νέα στοιχεία, τα οποία κάνουν την αγοραστική εμπειρία μοναδική. Η αλυσίδα, άλλωστε, με χαρά και μεράκι, προσφέρει πάντα το καλύτερο, 80 χρόνια τώρα, και έχει συνδεθεί στην καρδιά και το μυαλό των 2,5 εκατ. πελατών της με το καινούργιο, το καινοτόμο, το διαφορετικό. Γιατί, για την ΑΒ κάθε πελάτης είναι μοναδικός. Και όπως κάθε πελάτης αλλάζει, έτσι αλλάζει και η ΑΒ μαζί του, όλα αυτά τα χρόνια, και αναζητά συνεχώς νέες ιδέες σε προϊόντα και υπηρεσίες, με στόχο να κάνουν την αγοραστική εμπειρία ΑΒ μοναδική.
Ως συνώνυμο, λοιπόν, της ποικιλίας, της ποιότητας και της εξυπηρέτησης, η εταιρεία εγκαινίασε πρόσφατα ολοκαίνουργια τμήματα και νέες ψηφιακές υπηρεσίες στα καταστήματα ΑΒ Ελληνικό (Αθήνα) και ΑΒ Μακεδονία (Θεσσαλονίκη) και προσκάλεσε το κοινό να ανακαλύψει τη «Γεύση από το Μέλλον».
Τριήμερα φεστιβάλ γεμάτα δράσεις
Στην ουσία, στήθηκαν δύο τριήμερα φεστιβάλ, το πρώτο από την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου έως και το Σάββατο 19 Οκτωβρίου, στην Αθήνα, και το δεύτερο από την Τετάρτη 23 Οκτωβρίου έως την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου, στη Θεσσαλονίκη. Σε γιορτινή ατμόσφαιρα και με οικοδεσπότη το ΑΒ Ελληνικό και το ΑΒ Μακεδονία και σε ρόλο παρουσιαστή τον Γιώργο Λιανό, παρουσιάστηκαν όλα τα νέα τμήματα και οι υπηρεσίες μέσα από ειδικές δράσεις που «έτρεξαν» σε κάθε γωνιά των καταστημάτων. Για τρεις ολόκληρες ημέρες, η ΑΒ είχε βάλει τα γιορτινά της και έκανε τους πελάτες της να ζήσουν από σήμερα εμπειρία με «ΓΕΥΣΗ από το ΜΕΛΛΟΝ» δίνοντάς τους ιδέες για μια καλύτερη ζωή (Armonia), ταξιδεύοντάς τους σε τόπους που, δικαίως, φημίζονται για την τυροκομία τους (La Fromagerie), γεμίζοντάς τους ενέργεια μέσα από τη φρεσκάδα και τα διατροφικά οφέλη φρούτων και λαχανικών (Fresh Juice Bar) και συστήνοντάς τους μια νέα εμπειρία αγορών, ευκολότερη και συναρπαστική (νέες ψηφιακές υπηρεσίες).
Αναλυτικότερα, πραγματοποιήθηκαν διαδραστικά workshops για την υγιεινή διατροφή και το wellbeing από τη Food Blogger Εύα Μονοχάρη και τη διατροφολόγο Κατερίνα Βλάχου, ενώ στη La Fromagerie, οι «ειδικοί» -ο cheese expert Βασίλης Γκαγκαστάθης και ο sommelier Άγγελος Αντωνίου – αποκάλυπταν τα μυστικά σπάνιων τυριών και εκλεκτών οίνων, αντίστοιχα. Οι δράσεις περιελάμβαναν, επίσης, Live cooking sessions στη γωνιά των «Έτοιμων Γευμάτων AB You’ll Love» με τον σεφ Άκη Πετρετζίκη, ενώ τις εντυπώσεις έκλεψε το Photobooth με την Pepper, το φιλικό ρομπότ που μας καλωσορίζει στον κόσμο των νέων ψηφιακών υπηρεσιών ΑΒ. Τέλος, το κέφι κράτησαν σε υψηλούς τόνους οι ραδιοφωνικοί σταθμοί Easy 97,2 στην Αθήνα και ΖΟΟ στην Θεσσαλονίκη, που μετέδωσαν ζωντανά το πρόγραμμά τους από τα καταστήματα, αλλά και το γνωστό συγκρότημα Swingin’ Cats με live performance-έκπληξη και στις δύο πόλεις.
Τα νέα τμήματα που αλλάζουν τα δεδομένα
Αναλυτικότερα, τα νέα concepts σε προϊόντα και κατηγορίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προτιμήσεις του σύγχρονου καταναλωτή και είναι τα εξής:
• Armonia: ένα ολοκαίνουργιο τμήμα με 1.700 προϊόντα (βιολογικά προϊόντα, επιλογές για vegans, προϊόντα χωρίς γλουτένη, με χαμηλά λιπαρά, με υψηλή πρωτεΐνη, χωρίς ζάχαρη, προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον και φυτικά καλλυντικά), για να ανακαλύψουμε μέσα από μια μεγάλη ποικιλία όλα όσα χρειαζόμαστε για την υγιεινή διατροφή μας ή να βρούμε μια πληθώρα επιλογών που συνεισφέρουν στη φροντίδα του πλανήτη μας. Γιατί ζούμε μια καλή ζωή όταν βρισκόμαστε σε αρμονία με το σώμα μας, το πνεύμα μας και τον πλανήτη μας.
• La Fromagerie: με μια μοναδική συλλογή από εξαιρετικά σπάνια τυριά μικρών τυροκομείων, η ΑΒ μας προτρέπει να πάρουμε μια γεύση από κάθε γωνιά του κόσμου και να απολαύσουμε την τέχνη του κάθε τυροκόμου, που περνά από γενιά σε γενιά, μαζί με συνταγές μυστικές, που κουβαλούν με την παράδοση κάθε τόπου. Γιατί μαζί μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος για το καλό τυρί, που απογειώνεται μαζί με εκλεκτούς οίνους και delicatessen προϊόντα.
• Fresh Juice Bar: για να μπορούμε να επιλέγουμε φρεσκοστυμμένους χυμούς από φρούτα και λαχανικά, καθώς και λαχταριστά smoothies, που ταιριάζουν σε κάθε γούστο. Τι καλύτερο, λοιπόν, από ένα χυμό, γρήγορα και εύκολα, ώστε να ξεκινάει η μέρα μας με πολλή ενέργεια. Γιατί στα ΑΒ καθημερινά επιλέγουν για εμάς τα πιο φρέσκα κάθε εποχής.
Οι ψηφιακές υπηρεσίες από το μέλλον
Όσον αφορά δε τις νέες τεχνολογικές εφαρμογές που εισάγει η αλυσίδα στα καταστήματα ΑΒ για ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση και ακόμη πιο συναρπαστική εμπειρία αγορών, αυτές περιλαμβάνουν:
• Οθόνες ψηφιακής σηματοδότησης: για να μπορούμε να βλέπουμε προσφορές και χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα, τα νέα και τις υπηρεσίες της ΑΒ.
• Κιόσκια για σειρά προτεραιότητας στα τμήματα service: για να εξοικονομούμε χρόνο και να μπορούμε να συνεχίζουμε τις αγορές μας μέσα στο κατάστημα, μέχρι να ειδοποιηθούμε με μήνυμα όταν φτάσει η σειρά μας να εξυπηρετηθούμε.
• Κιόσκια με πληροφορίες για τα προϊόντα συγκεκριμένων τμημάτων: που δίνουν χρήσιμες πληροφορίες, μας ενημερώνουν για νέα προϊόντα και προσφορές αλλά και υπέροχες συνταγές.
• Αυτόματα ταμεία: για αυτόματη γρήγορη και εύκολη ολοκλήρωση των καθημερινών μας αγορών.
• Pepper: Το νέο φιλικό robot, που μας καλωσορίζει και μας δίνει πληροφορίες και μας ψυχαγωγεί.
πηγή: advertising.gr