Στην Mindshare ανέθεσε τον παγκόσμιο λογαριασμό της media planning and buying η Lufthansa Group. Πρόκειται για εξέλιξη που προέκυψε μετά την ολοκλήρωση σχετικού spec και στην ουσία σημαίνει την επέκταση και διεύρυνση της συνεργασίες των δυο εταιρειών.
Συγκεκριμένα η Mindshare από τις αρχές του 2020 θα έχει την ευθύνη του λογαριασμού media τόσο των Lufthansa και Swiss, που ήδη χειριζόταν, όσο και της Austrian Airlines, που αποτελεί νέα προσθήκη.
H Mindshare συνεργάζεται με το brand Lufthansa από το 2000 και το 2010 είχε διατηρήσει εκ νέου τον λογαριασμό μετά από spec. Όσον αφορά την Swiss International Air Lines,εντάχθηκε στο portfolio των πελατών της Mindshare το 2014, μετά την ολοκλήρωση σχετικού spec, που έτρεξε το 2013.
Σύμφωνα με την εταιρεία COMvergence, το Lufthansa Group επενδύει περίπου 135 εκατ. δολάρια ετησίως για σκοπούς marketing σε παγκόσμια βάση.
πηγή: advertising.gr