Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Από την mscomm η καμπάνια #foramelefko της Roche Hellas

#foramelefko είναι το βασικό μήνυμα της νέας καμπάνιας που εμπνεύστηκε, και υλοποίησε η mscomm, σε συνεργασία με την φαρμακευτική εταιρεία Roche Hellas, για να ευαισθητοποιήσει την κοινή γνώμη για τον καρκίνο του πνεύμονα.

Πηγή έμπνευσης της πρωτότυπης καμπάνιας… το λευκό κορδελάκι, σύμβολο του καρκίνου του πνεύμονα, και συμπαραστάτες και πρεσβευτές της, τρεις σημαντικοί εκπρόσωποι της τέχνης και του αθλητισμού, η Σμαράγδα Καρύδη, ο Μάριος Φραγκούλης και ο Παναγιώτης Γιαννάκης.

Η καμπάνια #foramelefko βρίσκεται ήδη στον αέρα αξιοποιώντας ποικίλα παραδοσιακά και digital Μέσα που μεγιστοποιούν την προβολή της ενέργειας:

Κοινωνικό τηλεοπτικό σποτ με ιδιαίτερη ατμόσφαιρα, κοινωνικό ενημερωτικό ραδιοφωνικό σποτ, 4 διαφορετικά θεματικά πόστερ OOH που «ντύνουν» την πόλη στα λευκά και προβολές σε κεντρικούς κινηματογράφους. H digital παρουσία της καμπάνιας είναι ιδιαίτερα έντονη, με σημείο εκκίνησης το site foramelefko.gr, ειδικά σχεδιασμένο για τους σκοπούς της κοινής αυτής προσπάθειας.

Σταθερός παρονομαστής σε όλη την εξέλιξη της καμπάνιας είναι το #foramelefko που προσκαλεί το κοινό να ευαισθητοποιηθεί, να συμμετέχει ενεργά και να διαδώσει το μήνυμα για τη σημασία της πρόληψης, της έγκαιρης διάγνωσης και της αντιμετώπισης του καρκίνου του πνεύμονα.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;