Η ForestView και τα Simply Burgers είναι πλέον μαζί. H ForestView ανέλαβε το σύνολο της επικοινωνιακής στρατηγικής του brand across the funnel.
Η νέα καμπάνια «It’s simply a love thing» είναι ήδη live, με ένα video που ενισχύει την εικόνα των Simply Burgers.
H ForestView έχει αναλάβει επίσης το σχεδιασμό και υλοποίηση της στρατηγικής Social Media καθώς και τη διαχείριση της CRM βάσης των Simply Burgers, με στόχο την ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας γύρω από τη διαχρονική αγάπη που τρέφει το brand για το φαγητό αλλά και τον καταναλωτή.
Με παρουσία 16 χρόνων στο χώρο της εστίασης και με χαρακτηριστικό moto το ‘’Food we love’’, τα Simply Burgers αποδεικνύουν καθημερινά τη δέσμευσή τους, να προσφέρουν αυθεντικές γεύσεις, υψηλής ποιότητας προϊόντα και άριστη εξυπηρέτηση… Cause it’s simply a love thing!
πηγή: advertising.gr