Στον αέρα βρίσκεται η νέα καμπάνια που επιμελήθηκε για τα TGI Fridays η Unlimited Creativity, θυγατρική της V+O Greece, η οποία ανέλαβε την επικοινωνία του αγαπημένου brand μετά από δημιουργικό spec.
Το concept της καμπάνιας ακολουθεί μια φρέσκια, upbeat και νεανική προσέγγιση, παρουσιάζοντας τα TGI Fridays ως ένα ultimate ‘προορισμό’ για απόλαυση και διασκέδαση, δηλαδή ως ένα αγαπημένο σημείο (destination) με δικά του landmarks, φυλές, συνήθειες, γεύσεις, αρώματα και χρώματα.
Το νέο motto “Enter the Fridays State of Life”, που υπογράφει όλες τις ενέργειες της καμπάνιας, αναδεικνύει αυτή ακριβώς τη διάσταση.
On air βρίσκονται ένα νέο TVC, δύο ραδιοφωνικά spot, καθώς και οι καταχωρίσεις της καμπάνιας, που έχουν αποδοθεί με μια ξεχωριστή γραφή illustration, πολύ φρέσκια και handcrafted – ακριβώς όπως οι γευστικές προτάσεις των TGI Fridays!
Παράλληλα η Unlimited δημιούργησε μια σειρά εντύπων και instore υλικών, που αναδεικνύουν τα Fridays Tribes και ενισχύουν περαιτέρω το awareness του νέου concept.
Η Ελίνα Καραγιάννη, General Manager της Unlimited Creativity, δήλωσε με αφορμή τη συνεργασία: “Μας γέμισε χαρά το γεγονός ότι, πέρα από τη διαδικασία του spec, κερδίσαμε και την εμπιστοσύνη της TGI Fridays, που μας έδωσε την ευκαιρία να εμπνευστούμε και να δημιουργήσουμε μια νέα καμπάνια, για ένα brand εστίασης που γνωρίζουμε και αγαπάμε, όλοι“.
Η Βασιλική Πέππα, Creative Director της Unlimited συμπλήρωσε: “Τα TGI Fridays είναι ένα brand εστίασης που προχωράει μπροστά και εξελίσσεται, με γνώμονα το καταναλωτικό κοινό. Αυτή την εξέλιξη, το σημερινό state των Fridays, που είναι πιο καινοτόμο και φρέσκο από ποτέ, θελήσαμε να αποτυπώσουμε στην καμπάνια που δημιουργήσαμε. Μια καμπάνια outgoing και χαρούμενη, που μπορεί να μιλήσει σε πολλά κοινά, και ιδίως τα πιο νεανικά”.
Πηγη: advertising.gr