Η Mondelēz ανέθεσε, σύμφωνα με πληροφορίες, στην WPP και πιο συγκεκριμένα στην Ogilvy σαν επικεφαλής να χειριστεί τον δημιουργικό της λογαριασμό στην Ευρώπη για τη σοκολάτα Milka, μετά από αναθεώρηση.
Η απόφαση έρχεται δύο μήνες μετά την ανακοίνωση του γίγαντα τροφίμων αναφορικά με την ενοποίηση του παγκόσμιου δημιουργικού της και το «μοίρσμα» του μεταξύ της WPP και της Publicis. Εκπρόσωποι της Ogilvy δεν προχώρησαν σε κάποιο σχόλιο για την WPP.
Ωστόσο, η Mondelēz έκανε μια γενική δήλωση, η οποία αναφέρει: «Στο πλαίσιο της αναθεώρησης του λογαριασμού, εκμεταλλευόμαστε αυτή την ευκαιρία για να εδραιώσουμε τη σχέση μας με τις WPP και Publicis, καθώς και έναν περιορισμένο αριθμό τοπικών ειδικευμένων agencies. Eίμαστε πολύ περήφανοι για την εταιρική σχέση που δημιουργήσαμε με τα χρόνια με την W + K και την αξία που επήλθε στην επιχείρησή μας και στα brands μας».
Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας campaign, η σοκολάτα Milka περνάει στα χέρια της ομάδας της Ogilvy. Όταν ολοκληρώθηκε η παγκόσμια αναθεώρηση στα τέλη Αυγούστου, η WPP ανέλαβε τις σοκολάτες, τις καραμέλες, τα powdered beverages και το τυρί για τη Mondelēz, ενώ στην Publicis ανατέθηκαν τα μπισκότα και οι τσίχλες. Η Ogilvy ηγείται της ομάδας του WPP Group και η Digitas βρίσκεται στο τιμόνι για την Publicis