Η COSMOTE TV στηρίζει για 3η συνεχή χρονιά, ως Μεγάλος Χορηγός, το επετειακό 60ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, που έχει αναδειχθεί σε έναν από τους δημοφιλέστερους κινηματογραφικούς θεσμούς της Ευρώπης.
Το φετινό φεστιβάλ θα κάνει πρεμιέρα την Πέμπτη 31 Οκτωβρίου, με την προβολή της δραματικής ταινίας του Νόα Μπαάουμπακ Ιστορία Γάμου (Marriage Story) με τους Σκάρλετ Γιόχανσον και Άνταμ Ντράιβερ, ενώ θα ρίξει αυλαία με τη δραματική κομεντί του Τάικα Γουαϊτίτι, Jojo Rabbit, η οποία απέσπασε το πρώτο βραβείο στο κινηματογραφικό φεστιβάλ του Τορόντο. Η ταινία θα προβληθεί στην τελετή λήξης του φεστιβάλ, το Σάββατο 9 Νοεμβρίου. Οι ταινίες του διαγωνιστικού προγράμματος θα προβληθούν στην ιστορική έδρα του θεσμού, στις αίθουσες «Ολύμπιον» και «Παύλος Ζάννας», καθώς και στις αίθουσες του Λιμανιού.
Το πρόγραμμα του Φεστιβάλ περιλαμβάνει πρωτότυπα αφιερώματα, avant-premieres, μεταμεσονύχτιες προβολές, αλλά και παιδικές ταινίες, μαζί με παράλληλες εκδηλώσεις για το κοινό. Φέτος, μεταξύ άλλων ξεχωρίζει η τριήμερη εμπειρία αφιερωμένη στον «εκπρόσωπο» του cult cinema Τζον Γουότερς. Ο εκκεντρικός σκηνοθέτης θα βρίσκεται στο φεστιβάλ, και από τις 6 έως τις 8 Νοεμβρίου το κοινό θα έχει την ευκαιρία να τον απολαύσει στην παρουσίαση της stand-up comedy “This Filthy World”, καθώς και να λάβει μέρος σε ένα ανοιχτό masterclass. Στο πλαίσιο της τριήμερης εμπειρίας θα πραγματοποιηθεί, ακόμα, αποκλειστικό workshop για κινηματογραφιστές, ενώ ο Τζον Γουότερς θα επιλέξει 10 αγαπημένες του ταινίες.
Περισσότερα για τα δρώμενα του 60ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, εδώ.
Το επόμενο διάστημα, μετά την προβολή τους στη Θεσσαλονίκη και τη διανομή τους στις αίθουσες, πολλές από τις ταινίες του συνολικού προγράμματος του 60ου Διεθνούς Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, θα κάνουν Α΄ τηλεοπτική προβολή αποκλειστικά στα κανάλια COSMOTE CINEMA.
Η COSMOTE TV στηρίζει ενεργά τον κινηματογράφο, μέσα από χορηγίες, την παραγωγή περιεχομένου, καθώς και μέσα από μεγάλου και μικρού μήκους συμπαραγωγές μυθοπλασίας, ντοκιμαντέρ και animation.
πηγή: advertising.gr