Πτωτικά κινήθηκαν τα κέρδη της Amazon για πρώτη φορά εδώ και πάνω από δύο χρόνια στο γ’ τρίμηνο.
Ωστόσο, τα διαφημιστικά της έσοδα έκαναν τη διαφορά σε σύγκριση με τα συνολικά μεγέθη πωλήσεών της κατά το ίδιο χρονικό διάστημα- γεγονός το οποίο αποδεικνύει ότι τα brands «βλέπουν» την εταιρεία ως έναν σοβαρό αντίπαλο απέναντι στο δίδυμο Google – Facebook.
Πιο συγκεκριμένα, η Amazon ανακοίνωσε κέρδη 2,1 δισ. δολαρίων στο τρίμηνο ή κέρδη 4,23 δολαρίων ανά μετοχή, επί τζίρου 69,98 δισ. δολαρίων. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε σχέση με τα 56,58 δισ. δολ. την ίδια περίοδο πέρυσι, ωστόσο τα κέρδη υποχώρησαν από τα αντίστοιχα περσινά των 5,75δολαρίων ανά μετοχή, στην πρώτησυρρίκνωση από τον Ιούνιο του2017.
Η εταιρεία βρισκόταν σε ράλι για κέρδη-ρεκόρ μέχρι το περασμένο τρίμηνο, όταν οι αυξημένες δαπάνες για τη μετάβαση στο delivery εντός μίας ημέρας για τους χρήστες του Prime και άλλες πρωτοβουλίες της διοίκησης άφησαν το αποτύπωμάτους στα αποτελέσματα. Ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου σημείωσε κέρδη 10 δισ. δολαρίων το 2018, άνω του τριπλασίου σε σχέση με το 2017 και ανακοίνωνε επί τέσσερα τρίμηνα κέρδη-ρεκόρ, πριν «χαλάσει» το σερί με τα αποτελέσματα του β’ τριμήνου.
Ο chief financial officer της Amazon, Brian Olsavsky, σε δηλώσεις του ανέφερε ότι «είμαστε πολύ χαρούμενοι με την πρόοδο των διαφημιστικών μας πωλήσεων. Παραμένουμε προσανατολισμένοι στο στόχο μας να βοηθάμε τα brands στην κυκλοφορία πιο στοχευμένου διαφημιστικού περιεχομένου».
πηγή: advertising.gr