Εξακολουθούν να στρογγυλοκάθονται στην κορυφή των πιο πολύτιμων brands στον κόσμο Apple, Google και Amazon. Σύμφωνα με την Interbrand και την Best Global Brands έκθεσή της για το 2019 -πρόκειται μάλιστα για την επετειακή 20η έκδοση της- οι τρεις κολοσσοί συνεχίζουν την επιτυχημένη τους πορεία, αποδεικνύοντας με τον πιο επιβλητικό τρόπο την δυναμική του τεχνολογικού τομέα, ο οποίος καταλαμβάνει τις μισές θέσεις της πρώτης δεκάδας.
Το top10 συμπληρώνουν τα brands Microsoft, Coca-Cola, Samsung, Toyota, Mercedes-Benz, McDonald’s και Disney. H έκπληξη δεν είναι άλλη από την απουσία του Facebook που έχει πέσει στην 14η θέση. Apple, Google, Amazon, Microsoft και Samsung σημείωσαν σημαντική αύξηση της τάξης του 9% στο brand value”.
Η έρευνα της Interbrand, που φέρει τον τίτλο The End of Positioning, τονίζει πως έφτασε το τέλος της παραδοσιακής προσέγγισης στην τοποθέτηση προϊόντος και εξετάζει τα πιο επιτυχημένα brands μέσα από την οπτική γωνία των “Iconic Moves”, τις πολύ θαρραλέες κινήσεις δηλαδή που χρειάζεται να κάνουν στο μέλλον τα brands για να καταφέρουν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των καταναλωτών που είναι πιο ενημερωμένοι και πιο συνδεδεμένοι από ποτέ.
Ο τομέας που παρουσιάζει την μεγαλύτερη άνθηση για το 2019 είναι το luxury, με 9 brands να μπαίνουν στο Top 100. Η Mastercard (#62) σημείωσε την μεγαλύτερη αύξηση σε brand value από οποιοδήποτε άλλο τη φετινή χρονιά (25%), ανεβαίνοντας 8 θέσεις.
Από την πρώτη έκθεση της Interbrand πριν από 20 χρόνια, μόνο 31 brands βρίσκονται στην λίστα σήμερα, συμπεριλαμβανομένων των Disney, Nike και Gucci. 137 brands έχουν βγει από την λίστα, με πιο χαρακτηριστικά να είναι εκείνα της Nokia και του MTV..
Το 2001, η πρώτη χρονιά που η λίστα περιλάμβανε 100 brands, η συνολική τους αξία ήταν 988 δις. δολ. Σήμερα αυτή ξεπερνά τα 2.13 τρις. δολ.
πηγή: advertising.gr