«Μην κάνεις το καλύτερο που μπορείς… κάνε αυτό που δεν μπορείς». Η νέα ταινία-μανιφέστο της Παπαστράτος είναι μια ιστορία αλλαγής: η ιστορία όλων αυτών που βρίσκουν μέσα τους τη δύναμη να ξεπερνούν τον εαυτό τους. Να αλλάζουν προς το καλύτερο.
Με το employer branding να αποκτά όλο και σημαντικότερο ρόλο στη στρατηγική των μεγάλων εταιριών, η Παπαστράτος ανέθεσε στην ADMINE τη δημιουργία μιας εμπνευστικής επικοινωνίας που θα μιλούσε όχι μόνο στους ανθρώπους της, αλλά και σε όλη την κοινωνία. Έτσι γεννήθηκε το κίνημα «προς το καλύτερο». Πρώτοι οι ίδιοι, οι άνθρωποι της Παπαστράτος, αλλάζουν προς το καλύτερο. Είτε είναι τα προϊόντα τους, ο τρόπος που δουλεύουν, ο ρόλος τους στην οικονομία και την κοινωνία.
Όπως βλέπουμε στη νέα ταινία, άνθρωποι καθημερινοί, εκτός του εργασιακού τους περιβάλλοντος, ξεπερνούν τα δικά τους όρια, υποκειμενικά για τον καθένα τους, αλλάζουν τις συνήθειές τους και τολμούν. Αυτοί είναι οι άνθρωποι που αλλάζουν την Παπαστράτος. Όπως λέει και ο σκηνοθέτης της ταινίας Μιχάλης Μπέκος: «Τις εταιρείες που πάνε τόσο πολύ μπροστά, δεν τις κάνει μόνο το μάρκετινγκ, μόνο τα υπέροχα κτίρια. Η κάθε εταιρεία είναι οι άνθρωποί της.»
Η νέα ταινία «προς το καλύτερο» είναι μία δημιουργία της ADMINE σε συνεργασία με την εταιρία παραγωγής TopCut-Modiano και βρίσκεται αυτή τη στιγμή στον αέρα σε όλα τα social media της Παπαστράτος, καθώς και στο prostokalytero.gr .
Πηγή: advertising.gr