Η ΕΔΕΕ, επίσημος εκπρόσωπος του Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών στην Ελλάδα, οργάνωσε μια παρουσίαση, με θέμα τα φεστιβάλ των Καννών, η οποία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου στo Πολιτιστικό Κέντρο ΔΑΪΣ.
Μέσα από τις 4 ομιλίες, τα 240 στελέχη των εταιριών – μελών της ΕΔΕΕ και του ΣΔΕ που παρακολούθησαν την εκδήλωση, είδαν τα insights των έργων που ξεχώρισαν στο φεστιβάλ αλλά και στις νέες τάσεις στο χώρο της επικοινωνίας. Συγκεκριμένα:
Ο Γιάννης Βασιλόπουλος, Creative Director και η Νόρα Μαλαμίδου, Strategic Planner στην Frank & Fame μας προσκάλεσαν να παίξουμε «Θάρρος ή αλήθεια (ή Αντίο)! Ένα παιχνίδι για όσους βαρέθηκαν τη διαφήμιση». Ο Matt Garrard, Awards Account Manager στην διοργάνωση Cannes Lions, μοιράστηκε μαζί μας τον τρόπο με τον οποίο μπορείς να κερδίσεις ένα λιοντάρι, με την ομιλία του «How To Win a Lion: Opportunities for Small Countries, Small Budgets & Local Brands».
Την σκυτάλη πήρε ο Σοφοκλής Αλεξόπουλος, Executive Strategic Planning Director στην Tribe με την παρουσίαση του «Walking Cannes 2019».
Την βραδιά έκλεισε ο George Wyndham, Staff Writer στην Contagious Communications με την ομώνυμη ομιλία του «Cannes Deconstructed».