Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Υποοστηριχτής της επετειακής καμπάνιας του ΟΠΑ η Reason to Believe

«Η Reason to Believe υποστηρίζει το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο πλαίσιο της καμπάνιας του για την επέτειο των 100 χρόνων. Με την ιδιότητα του χορηγού, η Reason to Believe επιμελήθηκε την ανάπτυξη του δημιουργικού υλικού για την επετειακή καμπάνια στα social media και στο site του ΟΠΑ.

 

Ο Αριστοτέλης Τρυφωνόπουλος, Managing Director της Reason to Believe, δήλωσε: «Ευχαριστούμε το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε σε μια τόσο σημαντική στιγμή στην ιστορία του και ευχόμαστε ακόμη περισσότερες επιτυχίες στην πορεία του!”

 

πηγή: advertising.gr

 

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

Time Out

Ξεκινάει από την 1η Οκτωβρίου, σπάζοντας το άβατο και αγκαλιάζοντας το γέλιο, με τον Λάμπρο Φισφή να πρωταγωνιστεί