Marketing

Παγκόσμιο spec από την GlaxoSmithKline

O φαρμακευτικός κολοσσός GlaxoSmithKline «τρέχει» spec για τον παγκόσμιο διαφημιστικό της λογαριασμό, που αφορά τα συνταγογραφούμενα (RX) φάρμακα. Σύμφωνα με όσα μεταδίδει το Campaign, πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα specs δημιουργικού που έχει τρέξει το 2019, καθώς το ύψος του λογαριασμού υπολογίζεται πως αγγίζει τα 30 εκατομμύρια δολάρια.

Ο λογαριασμός φέρεται να περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τα φάρμακα για παθήσεις του αναπνευστικού συστήματος και τα εμβόλια της GSK, που αποτελούν περίπου τα δύο τρίτα του συνολικού τζίρου της πολυεθνικής. Τη διαδικασία τη χειρίζεται εσωτερικά η GSK, με το τμήμα procurement να εκτιμάται πως έχει τον πρώτο λόγο.

Υπενθυμίζεται πως πριν από έναν περίπου χρόνο, η GSK ανέθεσε τον ύψους 1,7 δισ. δολαρίων λογαριασμό της media planning & buying στην Publicis Media.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version