Marketing

Δύο νέες διαφημιστικές δυνατότητες από το Facebook

Δύο νέες διαφημιστικές δυνατότητες δοκιμάζει το Facebook, βασισμένες στους τρόπους με τους οποίους οι χρήστες αναζητούν και αγοράζουν προϊόντα σε Facebook και Instagram.

 

Το νέο in-app checkout feature για dynamic ads επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν το προϊόν που επιθυμούν από ένα dynamic ad, χωρίς να εγκαταλείπουν καθόλου την εφαρμογή.

 

Το δεύτερο εργαλείο αφορά το Instagram και επιτρέπει στους διαφημιζομένους να μετατρέπουν οργανικά shopping posts σε διαφημίσεις μέσω του Facebook Ads Manager

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version