Η WPP και ο όμιλος InMobi συμφώνησαν σε μια μακράς διάρκειας στρατηγική συνεργασία, με στόχο τη δημιουργία πλεονεκτημάτων για τους marketers αλλά και την ενίσχυση της εμπειρίας των καταναλωτών.
Η συνεργασία έχει ως απώτερο στόχο να επιτρέψει σε brands να δημιουργήσουν εξατομικευμένες εμπειρίες στον καταναλωτή σε βάθος κλίμακας, αλλά και να καταστήσει ικανά τα brands να μετατρέψουν τα δεδομένα σε δράση αναφορικά με την εξέλιξη του μάρκετινγκ.
Το GroupM της WPP θα παρέχει υπηρεσίες μάρκετινγκ και σχεδιασμό μέσων, με γνώμονα τα δεδομένα, με ενσωμάτωση πληροφοριών σχετικά με το κοινό, ενώ θα μοιράζεται την προσέγγιση δέσμευσής του για το μάρκετινγκ περιεχομένου σε φορητές συσκευές.
πηγή: advertising.gr