Την υψηλότερη ανάπτυξη πωλήσεων της τελευταίας δεκαετίας ανακοίνωσε η Procter & Gamble σε επίπεδο τριμήνου και οικονομικού έτους, παρά τη μείωση της διαφημιστικής της δαπάνης, τόσο σε απόλυτα μεγέθη όσο και σε ποσοστό των πωλήσεων.
Η εξέλιξη αυτή διαψεύδει τις «Κασσάνδρες» που ήθελαν τις περικοπές των τελευταίων ετών να έχουν καταστροφικό αντίκτυπο στον όμιλο, αν και αξίζει να σημειωθεί ότι το marketing spending αυξήθηκε, κυρίως στα media, με ταχύτερο ρυθμό από τη μείωση της δαπάνης σε creative fees και λειτουργικά έξοδα το τελευταίο τρίμηνο. Σε συνέντευξη Τύπου, ο Chief Financial Officer και Co-Chairman Jon Moeller σχολίασε ότι αναμένει τη συνέχιση της πορείας των δαπανών και το νέο οικονομικό έτος.
Η P&G σημείωσε οργανική ανάπτυξη πωλήσεων της τάξης του 7% το τελευταίο τρίμηνο, ποσοστό διπλάσιο του μεγαλύτερου διεθνούς «αντιπάλου» της, της Unilever (3,5%) και σημαντικά μεγαλύτερο άλλων ανταγωνιστών όπως η Colgate-Palmolive Co. (4%). Ο κολοσσός των FMCGs ανακοίνωσε περικοπές στο κομμάτι του marketing περί τα 240 εκατ. δολάρια το τελευταίο τρίμηνο, αύξησε ωστόσο τη συνολική «επανεπένδυση στο marketing» περίπου κατά 290 εκατ. δολάρια. Σύμφωνα με τον Moeller, το ad spending είναι χαμηλότερο ωστόσο «η ισχύς του προγράμματός μας είναι σε άνοδο σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο». (Πηγή: AdAge)