Tα οικονομικά αποτελέσματα του Facebook σημείωσαν αξιοσημείωτες επιδόσεις, καθώς τα διαφημιστικά έσοδα του δευτέρου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 28% και διαμορφώθηκαν στα 16,62 δισ. δολάρια.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, τον Ιούνιο η πλατφόρμα διέθετε 1,59 δισ. ενεργούς χρήστες, οι οποίοι αυξήθηκαν κατά 8%.
Πλέον η ευρύτερη «οικογένεια» του Facebook, που περιλαμβάνει το Instagram, το WhatsApp και το Messenger, ξεπερνάει τα 2,1 εκατ. χρήστες.
Σε σχόλιό του o Aaron Goldman, chief marketing officer στην 4C Insights, σημείωσε: «Το Facebook εξακολουθεί να δημιουργεί προστιθέμενη αξία για τους διαφημιστές. Τα κέρδη του δεύτερου τριμήνου είναι ένα ζωντανό παράδειγμα για το πόσο πλέον οι διαφημιζόμενοι βασίζονται στην πλατφόρμα για την προβολή τους