Η Cream δημιουργεί για την Εθνική Τράπεζα μια ευρηματική καμπάνια γεμάτη συναίσθημα και αλήθειες που αποτυπώνει την καινούργια μέρα για το τραπεζικό περιβάλλον και περιγράφει τον ηγετικό ρόλο της Εθνικής Τράπεζας σε αυτή τη νέα εποχή.
Η καμπάνια, που λανσάρεται με μία ταινία στην τηλεόραση και αναπτύσσεται στα παραδοσιακά και ψηφιακά Μέσα, έχει ως πρωταγωνιστές μικρά παιδιά τα οποία ρωτούν συνέχεια οτιδήποτε τους κατέβει στο μυαλό. Όμως, μέσα από τις μικρές, μεγάλες αλλά και απίθανες απορίες των παιδιών σχηματίζεται ο χάρτης των επιθυμιών του μέλλοντος όλων μας.
Με αυτόν τον έξυπνο τρόπο, η καμπάνια της Cream αποτυπώνει τις ανάγκες της νέας μας καθημερινότητας, ανάγκες που οφείλει να αντιμετωπίσει και να ικανοποιήσει μια σύγχρονη τράπεζα. Αυτό ακριβώς τον δρόμο ανοίγει η Εθνική Τράπεζα, αφού, όπως καταλήγει και η καμπάνια, «μία είναι η Εθνική μας… Τράπεζα». Την παραγωγή του σποτ επιμελήθηκε η Topcut Modiano και τη σκηνοθεσία το δίδυμο Danny&Loco, δηλαδή οι Γιάννης Γρυπαίος και Αλέξανδρος Πιτούλης.
πηγή: advertising.gr