Το Netflix διαβεβαιώνει ότι δεν θα περιλάβει διαφημίσεις στο περιεχόμενό του παρά το γεγονός ότι ο αριθμός των νέων συνδρομητών του είναι χαμηλότερος από τις προβλέψεις.
Οι μετοχές της πλατφόρμας υποχώρησαν περισσότερο από 10% με την ανακοίνωση ότι το δεύτερο τρίμηνο του 2019 προσέθεσε στη συνδρομητική της βάση 2,7 εκατομμύρια νέους χρήστες, καθώς οι αναλυτές ανέμεναν 5,3 εκατομμύρια χρήστες, ενώ η διοίκησή του υπολόγιζε ότι θα προσέλκυε 5 εκατομμύρια νέες συνδρομές.
Το Netflix παραδέχτηκε ότι αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό από τα Amazon, Hulu, BBC και YouTube. Επιπλέον η Disney, η Apple, η NBCUniversal και η WarnerMedia θα εισέλθουν στην αγορά του streaming στις Ηνωμένες Πολιτείες μέσα στον επόμενο χρόνο.